În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, începând cu data de 11.10.2016, pe website-ul Primăriei Municipiului Săcele şi la avizierul instituţiei sunt afişate următoarele documente:
- Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea Anexei nr. 2 la Hotărârea de Consiliul Local nr. 57 din 28.05.2009 privind aprobarea ,,Regulamentului de organizare și funcționare al sistemului de parcare din Municipiul Săcele și a Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare în parcarile de reședință din Municipiului Săcele”.
- Raportul de specialitate la proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea Anexei nr. 2 la Hotărârea de Consiliul Local nr. 57 din 28.05.2009 privind aprobarea ,,Regulamentului de organizare și funcționare al sistemului de parcare din Municipiul Săcele și a Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare în parcările de reședință din Municipiului Săcele”.
- Regulamentul de atribuire a locurilor de parcare în parcările de reședință din Municipiului Săcele;
Până la data de 23.11.2016, cei interesaţi pot depune, în scris, recomandări, sugestii şi opinii privind documentele mai sus menţionate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în strada Piaţa Libertăţii nr.17 sau pe adresa de e-mail a instituţiei primaria@municipiulsacele.ro
Persoana resposabilă de relația cu societatea civilă în cadrul proiectului mai sus menţionat este Diniță-Ardeleanu Constantin.