In conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, incepand cu data de 15.03.2021, pe site-ul Primariei Municipiului Sacele si la avizierul institutiei sunt afisate urmatoarele documente:
- Referat de aprobare la Proiectul de hotarare pentru aprobarea Regulamentului privind desfasurarea activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata de pe raza administrativ teritoriala a Municipiului Sacele.
- Proiectul de hotarare pentru aprobarea Regulamentului privind desfasurarea activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata de pe raza administrativ teritoriala a Municipiului Sacele.
- Raportul de specialitate la Proiectul de hotarare pentru aprobarea Regulamentului privind desfasurarea activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata de pe raza administrativ teritoriala a Municipiului Sacele.
- Regulamentul privind desfasurarea activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata de pe raza administrativ teritoriala a Municipiului Sacele.
Pana la data de 29.03.2021, cei interesati pot depune, in scris, recomandari, sugestii si opinii privind documentele mai sus mentionate la sediul Primariei municipiului Sacele, situate in P-ta Libertatii nr.17, pe adresa de e-mail a institutiei primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana responsabila de relatia cu societatea civila in cadrul proiectului mai sus mentionat este dl. Iordache Razvan Horatiu din cadrul Compartimentului Inspectie Comerciala, Parcari, Afisaj Stradal, Serviciul Politia Locala.