În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, republicată, începand de la data de 05.02.2024 și până la data de 19.03.2024, pe website-ul Municipiului Sacele (www.municipiulsacele.ro) și la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afișate următoarele documente:
- Referat de aprobare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Nomenclatorului stradal al Municipiului Săcele;
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea Nomenclatorului stradal al Municipiului Săcele;
- Raportul de specialitate la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Nomenclatorului stradal al Municipiului Săcele;
În intervalul cuprins între 05.02.2024 – 20.02.2024 persoanele interesate pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii cu privire la documentele mai sus menționate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în P-ța Libertății nr. 17 sau pe adresa de e-mail a instituției primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana responsabilă pentru relația cu societatea civilă este d-na insp. Iosif Maria.