În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, republicată, începând de la data de 18.01.2022 și până la data de 03.03.2022, pe site-ul Municipiului Săcele (www.municipiulsacele.ro) și la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afișate următoarele documente:
- Referat de aprobare la proiectul de hotărâre pentru completarea art. 1 din H.C.L. nr. 100 din 2021 privind aprobarea zonării Municipiului Săcele.
- Proiect de hotărâre pentru completarea art.1din H.C.L. nr. 100 din 2021 privind aprobarea zonării Municipiului Săcele
- Raportul de specialitate la proiectul de hotărâre pentru completarea art. 1 din H.C.L. nr. 100 din 2021 privind aprobarea zonării Municipiului Săcele.
În intervalul cuprins între 18.01.2022 – 03.02.2022 persoanele interesate pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii cu privire la documentele mai sus menționate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în P-ța Libertății nr. 17 sau pe adresa de e-mail a instituției primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana responsabilă pentru relația cu societatea civilă este d-na insp. Iosif Maria.