În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, republicată, începand de la data de 10.02.2025 și până la data de 24.03.2025, pe site-ul Municipiului Sacele (www.municipiulsacele.ro) și la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afișate următoarele documente:
- Referatul de aprobare la proiectul de hotărâre a Consiliului Local privind aprobarea zonării Municipiului Săcele,
- Proiectul de hotărâre a Consiliului Local privind aprobarea zonării Municipiului Săcele
- Raportul de specialitate la Proiectul de hotărâre a Consiliului Local privind aprobarea zonării Municipiului Săcele.
În intervalul 10.02.2025 – 28.02.2025 persoanele interesate pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii cu privire la documentele mai sus menționate, la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în P-ța Libertății nr. 17 sau pe adresa de e-mail a instituției primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana responsabilă pentru relația cu societatea civilă este d-na insp. Vănășilă Alina.