În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, republicată, începând de la data de 01.04.2022 și până la data de 16.05.2022, pe site-ul Municipiului Săcele (www.municipiulsacele.ro) și la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afișate următoarele documente:
1. Referat de aprobare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de obținere a avizului de principiu, a acordului administratorului drumului şi a acordului de săpătură aferente reţelelor tehnico-edilitare și reparaţiilor realizate pe terenuri aparținând domeniului public al municipiului Săcele și care afectează structura căilor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, etc., terenurilor de sport precum și spațiilor verzi
2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de obținere a avizului de principiu, a acordului administratorului drumului şi a acordului de săpătură aferente reţelelor tehnico-edilitare și reparaţiilor realizate pe terenuri aparținând domeniului public al municipiului Săcele și care afectează structura căilor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, etc., terenurilor de sport precum și spațiilor verzi.
3. Raportul de specialitate la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de obținere a avizului de principiu,a acordului administratorului drumului şi a acordului de săpătură aferente reţelelor tehnico-edilitare și reparaţiilor realizate pe terenuri aparținând domeniului public al municipiului Săcele și care afectează structura căilor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, etc., terenurilor de sport precum și spațiilor verzi.
4. Regulament privind aplicarea procedurii de obținere a avizului de principiu, a acordului administratorului drumului şi a acordului de săpătură aferente reţelelor tehnico-edilitare și reparaţiilor realizate pe terenuri aparținând domeniului public al municipiului Săcele și care afectează structura căilor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, etc., terenurilor de sport, precum și spațiilor verzi.
În intervalul cuprins între 01.04.2022 – 15.04.2022 persoanele interesate pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind documentele mai sus menționate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în P-ța Libertății nr. 17 sau pe adresa de e-mail a instituției primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana responsabilă de relația cu societatea civilă în cadrul proiectului de mai sus este d-nul Jinga Ovidiu.