(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  
Luni - Vineri 8:00 - 16:00

Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea titlului de „Cetăţean de onoare al Municipiului Săcele”

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată,  începând cu data de 05.01.2022, pe site-ul Primăriei Municipiului Săcele şi la avizierul instituţiei sunt afişate următoarele documente:

  1. Referat de aprobare.
  2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea titlului de „Cetăţean de onoare al Municipiului Săcele”.
  3.  Raportul de specialitate pentru aprobarea Regulamentului  privind acordarea titlului de „Cetăţean de onoare al Municipiului Săcele”.
  4. Regulament  privind acordarea titlului de „Cetăţean de onoare al Municipiului Săcele”.

Până la data de 19.01.2022, cei interesați pot depune, în scris, recomandări, sugestii şi opinii privind documentele mai sus menţionate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în P-ţa. Libertăţii nr. 17 sau pe adresa de e-mail a instituţiei primaria@municipiulsacele.ro.

Persoana responsabilă de relația cu societatea civilă în cadrul proiectului mai sus menţionat este d-na Acăroaie Elena.

print