(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  
Luni - Vineri 8:00 - 16:00

Proiect de Hotărâre al Consiliului Local privind schimbarea și atribuirea unor denumiri de străzi din Municipiul Săcele

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, începând cu data de 15.02.2014, pe site-ul Municipiului Săcele precum și la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afișate următoarele documente:
1. Proiectul de Hotărâre al Consiliului Local privind schimbarea și atribuirea unor denumiri de străzi din Municipiul Săcele
2. Raportul de specialitate la proiectul de hotărâre a Consiliului Local privind schimbarea și atribuirea unor denumiri de străzi din Municipiul Săcele;

3. Avizul Comisiei de atribuire sau schimbare de denumiri din cadrul Instituţiei Prefectului;

Până la data de 14.03.2014, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind documentele mai sus menționate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în Piața Libertății nr.17 – Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului sau pe adresa de e-mail a instituției primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana resposabilă pentru relația cu societatea civilă – doamna Gubernat Mihaela.

print