În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică și ale Regulamentului Local de implicare a publicului în elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului aprobat prin H.C.L. nr. 102/25.08.2011, începând cu data de 10.02.2015, pe site-ul Municipiului Săcele precum și la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afișate următoarele documente (Etapa aprobării propunerilor):
1. Memoriu General „P.U.Z. construire locuință de serviciu și birouri”;
2. Regulament local de urbanism „P.U.Z. construire locuință de serviciu și birouri”;
4. Proiect de hotărâre privind„P.U.Z. construire locuință de serviciu și birouri”;
Până la data de 27.03.2015, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind documentele mai sus menționate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în Piata Libertății nr. 17, Biroul Urbanism, Patrimoniu sau pe adresa de e-mail a instituției primaria@municipulsacele.ro.
Persoana resposabilă pentru relația cu societatea civilă este doamna Mihaela Gubernat .