În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, începând cu data de 12.07.2013, pe site-ul Municipiului Săcele precum şi la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afişate următoarele documente:
1. Proiectul de hotărâre al Consiliului Local privind schimbarea şi atribuirea unor denumiri de străzi din Municipiul Săcele;
2. Expunere de motive şi raport de specialitate la proiectul de hotărâre a Consiliului Local privind schimbarea şi atribuirea unor denumiri de străzi din Municipiul Săcele;
Până la data de 11.08.2013, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind documentele mai sus menţionate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în Piaţa Libertăţii nr.17 – Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului sau pe adresa de e-mail a instituţiei primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana resposabilă pentru relaţia cu societatea civilă – doamna Alina Vănăşilă.