În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2002, privind transparenţa decizional în administraţia publică şi ale Regulamentului Local de implicare a publicului în elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului aprobat prin HCL nr. 102/25.08.2011, începand cu data de 03.04.2014, pe site-ul Municipiului Săcele precum şi la avizierul Primăriei Municipiului Săcele sunt afişate următoarele documente:
3. Piese desenate – Plan încadrare în zonă, situaţia existentă, reglementări urbanistice, regimul juridic, reţele tehnico-edilitare.
Până la data de 02.05.2014, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind documentele mai sus menţionate la sediul Primăriei Municipiului Săcele, situat în Piaţa Libertăţii nr.17 – Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului sau pe adresa de e-mail a instituţiei primaria@municipulsacele.ro.
Persoana resposabilă pentru relaţia cu societatea civilă – doamna Mihaela Gubernat.