În conformitate cu prevederile art.30 alin.(1) şi (2) din Codul Muncii, art.1 alin.(1) din Hotărârea nr. 286/2011 şi ale art.7 din HG nr.1027/2014 pentru modificarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin H.G. nr.286/2011, Primăria Municipiului Săcele cu sediul în Săcele, judeţul Braşov, str. Piaţa Libertăţii nr.17, organizează examen/concurs în vederea ocupării funcţiilor contractuale de execuţie vacante la:
I.CENTRUL MULTICULTURAL ŞI EDUCAŢIONAL – DIRECŢIA CULTURĂ TINERET, SPORT TURISM:
MUNCITOR NECALIFICAT – INGRIJITOR –1 post
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.3 din Hotărârea nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată prin H.G. nr.1027/2014.
b) Condiţii specifice de participare:
- studii generale sau medii
II.BIROUL FOND LOCATIV, SPAŢII CU ALTE DESTINAŢII:
REFERENT, treapta IA-1 post
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.3 din Hotărârea nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului–cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată prin HG nr.1027/2014:
b) Condiţii specifice :
- studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat
- vechime – 5 ani
Bibliografie:
1.Legea nr.53/2003- Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Cap. I – Contractul individual de munca
- Cap.II – Executarea contractului individual de munca
- Cap.III – Modificarea contractului individual de munca
- Cap. IV- Raspunderea disciplinara
2. Legea nr. 215/2001 privind Administratia Publica Locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Codul de conduita al personalului contractual din institutiile publice-Legea nr.477/2004.
4. Legea nr. 319/14 iulie 2006 a securitatii si sanatatii in munca, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Legea nr. 230 din 6 iulie 2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
6. Hotararea Guvernului nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiintarea, organizarea şi functionarea asociatiilor de proprietari.
7. Legea nr. 114 din 11 octombrie 1996 privind locuinţele, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
Examenul/Concursul constă în următoarele etape:
- selecţia dosarelor;
- proba scrisa se va susţine în data 15.12.2017 la ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
- proba practica se va susţine în data 18.12.2017 la ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele (pentru postul de muncitor necalificat);
- interviul se va susţine în data de 19.12.2017 la ora 12:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
Conform prevederilor art.6 alin.1 din Hotărârea nr.286/2012, pentru înscrierea la examen/concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice;
- copia actului de identitate sau orice alt act care atestă identitatea, porivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor sau ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, conform cu originalul sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi,/sau specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţă trebuie să conţină în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
- curriculum vitae.
Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei sau în copii legalizate.
Dosarele de înscriere se pot depune în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele.
Actualizare 07.12.2017
Selectare dosare de înscriere, detalii AICI
Actualizare 15.12.2017
Rezultate proba scrisă, detalii AICI
Actualizare 18.12.2017
Rezultate proba practica, detalii AICI
Actualizare 19.12.2017
Rezultate finale, detalii AICI