În conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria Municipiului Săcele, cu sediul în Săcele, Judeţul Braşov, Str. P-ţa Libertăţii, nr. 17 organizează concurs pentru:
1. Ocupare funcţiei publică de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Contabilitate, Financiar, Salarizare, Buget, Ordonantare C.F.P. din cadrul Direcţiei Economice.
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
b) Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată economice absolvite cu diplomă de licenţă
- vechime în specialitatea studiilor – 5 ani
- cunoştinţe operare calculator nivel mediu
Concursul constă în următoarele etape:
- selecţia dosarelor
- proba scrisă se va susţine în data de 04.12.2013 ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele
- interviul se va susţine în data de 06.12.2013 ora 14,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele.
Dosarele de înscriere se pot depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului, la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele.
Bibliografie:
- Legea nr.82/1991 – Legea Contabilităţii republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr.1917/12.12.2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii Instituţiilor publice, planul de conturi pentru Instituţiile publice şi instrucţunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr.1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice;
- Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor Instituţiilor publice precum şi organizarea, evidenţa şi organizarea, evidenţa şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.7 privind Condul de conduită al funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 215/2001 – Legea administraţiei publice locale, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
Relaţii suplimentare cu privire la conţinutul dosarelor şi bibliografia stabilită pentru concurs se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane.