Având în vedere prevederile art.56 lit.d, ale art.57 alin. 6 lit.a) ale art.57 alin.7, ale art.58 alin.2 lit.b din Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art.20 alin.1, lit.c, ale art.22 alin.1 si 2 din H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completarile ulterioare, precum si prevederile art.31 din Legea nr.284/2010 potrivit caruia condiţia prevăzută la <LLNK 11999 188 11 212 57 40>art. 57 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu este obligatorie pentru recrutarea funcţionarilor publici de conducere, în cazul exercitării cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere, precum şi pentru funcţionarii publici care ocupă o funcţie publică de conducere, pe o perioadă de 5 ani de la data intrării în vigoare a prezentei legi, Primăria Municipiului Săcele cu sediul în str.Piaţa Libertaţii nr.17, localitatea Săcele, judeţul Braşov organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de şef birou Investiţii, Implementare Derulare Proiecte din Fonduri Internaţionale după cum urmează :
ŞEF BIROU, Investiţii,Implementare Derulare Proiecte din Fonduri Internaţionale
clasa I, grad profesional superior
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
b) Condiţii specifice :
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administratiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul, construcţiilor industriale şi civile, intreţinere feroviara, drumuri şi poduri
- vechime în specialitatea studiilor – 2 ani
- cunoştinte de operare calculator – nivel mediu
Concursul constă în următoarele etape :
- selecţia dosarelor
- proba scrisă se va susţine în data de 02.03.2015 ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele ,
- interviul se va susţine în data de 04.03.2015 ora 14,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele .
Dosarele de inscriere se pot depune în termen de 20 de zile de la publicare anunţului la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele.
2. ȘEF BIROU URBANISM, PATRIMONIU
Ordinul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 193/26.01.2015, înregistrat la Primăria Municipiului Săcele cu nr. 4246/02.02.2015, privind pentru aprobarea condițiilor de participare și desfășurare a concursului de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de Șef birou – Biroul Urbanism, Patrimoniu din cadrul aparatului de specialitatea al primarului municipiului Săcele, județul Brașov și numirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor.