(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  
Luni - Vineri 8:00 - 16:00

Concurs ocupare funcţie contractuală de execuţie

În conformitate cu prevederile art.30 alin.(1) si (2) din Codul Muncii, republicat cu modificările şi completările ulterioare, ale art.1 alin.(1) din Hotararea nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum şi ale art.7 din HG nr.1027/2014 pentru modificarea Regulamentului- cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin HG nr.286/2011 Primăria Municipiului Săcele cu sediul in Săcele, Judeţul Braşov, str. Piaţa Libertăţii nr.17, organizează examen/concurs în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuţie vacantă de referent, treaptă profesională IA din cadrul Compartimentului Monitorizare Activităţi Romi din cadrul aparatului de specialitate al Primarului:

   a) Condiţii generale de participare : candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.3 din Hotararea nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată prin HG nr.1027/2014:

   b)  Condiţii specifice :

  • studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • vechime în specialitatea studiilor:   7 –  9 ani;
  • cunoştinţe operare pe calculator, nivel mediu;

          Examenul/Concursul  constă în următoarele etape :

  •  selecţia dosarelor;
  •  proba  scrisă se va susţine în data 18.03.2015  la  ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
  • interviul se va susţine în data de 20.03.2015 la ora 14,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;

Conform prevederilor art.6 alin.1 din Hotararea nr.286/2012, pentru înscrierea la examen/concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice;
  • copia actului de identitate  sau orice alt act care atestă identitatea, porivit legii, dupa caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor sau ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  • copia carnetului de muncă, conform cu originalul, sau după caz, o adeverinţa care să ateste vechimea în muncă şi,/sau specialitatea studiilor;
  • cazierul judiciar  sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care să-l faca incompatibil  cu funcţia pentru care candidează;
  • adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitaţile sanitare abilitate (adeverinţa trebuie să conţină în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sanătatii);
  • curriculum vitae;

Dosarele de înscriere se  pot depune în termen de 10 zile lucrătoare  de la publicarea anunţului, la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele. Relaţii suplimentare cu privire la bibliografia stabilită pentru concurs se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane.

Bibliografie:

 1.LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 (**republicată**)(*actualizată*) administraţiei publice local;

 2.LEGEA nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice

 3.LEGEA nr. 53 din 24 ianuarie 2003 (**republicată**)(*actualizată*) Codul muncii*)

4. Ordonanţa de Urgenţă nr.78 din 7 octombrie 2004  pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Romi cu modificările şi completările ulterioare;

5. Legea nr.7 din 28.02.2005 privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă nr.78 din 7 octombrie 2004  pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Romi, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Hotărârea nr.1703 din 14 octombrie 2004 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Romi cu modificările şi completările ulterioare;

7. Hotărârea nr.1221/14.12.2011 pentru pentru aprobarea Strategiei Guvernului României de Incluziune a cetăţenilor români aparţinând minorităţii romilor pentru perioada 2012 – 2020;

print