(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  

Concurs funcție contractuală
Paznic – Centrul Multicultural si  Educațional

In conformitate cu prevederile art.30 alin.(1) si (2) din Codul Muncii, republicat cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.1 din Hotărârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea  și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, si art.VII alin.(2) lit.a) din OUG.nr.115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene,  Primăria Municipiului Săcele cu sediul în Săcele, judeţul Braşov, str. Piaţa Libertătii nr.17, organizează concurs/examen în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuţie vacante de paznic  din cadrul Centrului Multicultural  si  Educațional din  aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Săcele  :

  • Paznic – Centrul Multicultural si  Educațional – 1  post
  1. a) Condiţii de participare:

1) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.15 din Hotărârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea  și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

 2)  Condiţii specifice de participare:

– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat

– atestat profesional conform Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protecţia  persoanelor;

– vechime în activitate minim  5  ani;

– abilităti de comunicare

  1. Durata timpului de muncă: 8ore /zi cu respectarea duratei normale a timpului de muncă de 40/ore pe săptămână,
  2. Incheierea contractului individual de muncă se va face pe perioadă nedeterminată
  3. Calendarul de desfășurare a concursului/examenului:

1) Depunere dosare de înscriere: în perioada  31.07.2024  și pană la  data limită  13.08.2024, ora 15.30;

2) selecţia dosarelor – în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor ;

3) probă scrisa în data de 26.08.2024 la ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele

4) proba interviu se va susține ulterior probei scrise la sediul Primăriei Municipiului Săcele

Nota: După afişarea rezultatelor obţinute, dupa caz la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisa şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la compartimentul resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, dupa caz la selecţia dosarelor, la afişărea rezultatului probei scrise  şi al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Conform prevederilor art.35 alin.1 din Hotărârea nr.1336/2022, pentru înscrierea la concurs/examen candidaţii vor prezenta un dosar plic care va conţine următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa
  2.  copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3.  copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4.  copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5.  copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; documentul poate fi inlocuit cu declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, cu obligaţia pentru candidatul declarat admis la selecţia dosarelor de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului ;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, (conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii) – în original
  8.  curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele prevazute la lit.b), c), d),e)  precum  si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,, conform cu originalul” de catre secretarul comisiei de concurs.

Dosarele de înscriere se depun la sediul  Primăriei Municipiului Săcele,  mun. Săcele, str. Piata Libertății nr. 17, Compartimentul Resurse Umane în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anuntului în perioada  31.07.2024 și pană la  data 13.08.2024, ora 15.30.

Relaţii suplimentare se poate obţine de la tel. 0268 276 164-int. 105 /0786115503  la Comp. Resurse Umane, avizierul instituţiei şi site-ul Primăriei Municipiului Săcele.

Bibliografia /tematica  pentru postul pentru care se organizează  concursul/examenul  sunt afisate  la avizierul instituţiei şi site-ul Primăriei Municipiului Săcele.

 

Bibliografie:

  • Constituţia României, republicată,
  • II din Titlul III  ale părții a VI  din Ordonanţă de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ cu  modificările și completările ulterioare
  • OUG nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor   de  discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi,     republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
  • Legea nr.53/2003- Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr.333 /2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi  protecţia persoanelor*);
  • Hotărâre nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare  a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor

Formular de înscriere

Declarație G.D.P.R. 

Opis 

19.08.2024

Rezultate selecție dosare

26.08.2024

Rezultate proba scrisă

27.08.2024

Contestație

28.09.2024

Rezultate finale

print