In conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, incepand cu data de 10.05.2013, pe site-ul Municipiului Sacele si la avizierul Primariei municipiului Sacele sunt afisate urmatoarele documente:
1. Proiect de hotarare pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea examenului de atestare a persoanelor fizice in vederea indeplinirii functiei de administrator de imobile si autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor
2. Expunerea de motive si Raportul de specialitate la Proiect de hotarare pentru aprobarea Regulamentui privind organizarea si desfasurarea examenului de atestare a persoanelor fizice in vederea indeplinirii functiei de administrator de imobile si autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor
Pana la data de 25.05.2013, cei interesati pot depune in scris recomandari, sugestii si opinii privind documentele mai sus mentionate la sediul Primariei Municipiului Sacele, situat in P-ta Libertatii nr. 17 sau pe adresa de e-mail a institutiei primaria@municipiulsacele.ro.
Persoana resposabila pentru relatia cu societatea civila este d-na Necula Geta.