(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  

Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfășurarea examenului de atestare a persoanelor fizice în vederea îndeplinirii funcției de administrator de imobile și autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor

In conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, incepand cu data de 10.05.2013, pe site-ul Municipiului Sacele si la avizierul Primariei municipiului Sacele sunt afisate urmatoarele documente:

1. Proiect de hotarare pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea examenului de atestare a persoanelor fizice in vederea indeplinirii functiei de administrator de imobile si autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor

2. Expunerea de motive si Raportul de specialitate la Proiect de hotarare pentru aprobarea Regulamentui privind organizarea si desfasurarea examenului de atestare a persoanelor fizice in vederea indeplinirii functiei de administrator de imobile si autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor

Pana la data de 25.05.2013, cei interesati pot depune in scris recomandari, sugestii si opinii privind documentele mai sus mentionate la sediul Primariei Municipiului Sacele, situat in P-ta Libertatii nr. 17 sau pe adresa de e-mail a institutiei primaria@municipiulsacele.ro.

Persoana resposabila pentru relatia cu societatea civila  este d-na Necula Geta.

print