Având în vedere prevederile art.56 lit.d, ale art.57 alin 5lit.b, ale art..58 alin. 2 lit.b din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art.20 alin.1 lit.c, ale art.22 alin.1 şi 2, art. 26 alin.2, lit.b din H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria Municipiului Săcele, Judeţul Braşov, str. Piaţa Libertăţii nr.17, organizează concurs pentru ocuparea a trei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Săcele, după cum urmează:
I. INSPECTOR, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Licitaţii, Achiziţii Publice
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
b) Condiţii specifice :
- studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă de licenţa, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic sau economic
- vechime în specialitatea studiilor – 9 ani;
- Bibliografie;
II. INSPECTOR, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Contabilitate, Financiar, Salarizare, Buget, Ordonanţare, CFP
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
b) Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul economic;
- vechime în specialitatea studiilor – 9 ani;
- Bibliografie;
III. INSPECTOR, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciul Fond Funciar Registru Agricol Cadastru
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
b) Condiţii specifice :
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţa, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic, juridic sau administrative;
- vechime în specialitatea studiilor – 5 ani;
- Bibliografie;
Concursul constă în urmatoarele etape:
- selecţia dosarelor
- proba scrisă se va sustine în data de 10.10.2017 ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
- interviul se va susţine în data de 12.10.2017 ora 12.00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
Dosarele de înscriere se pot depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului, la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele .
Relaţii suplimentare cu privire la bibliografia stabilită pentru concurs se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane.
Actualizare 04.10.2017
Selecție dosare: detalii AICI
Actualizare 10.10.2017
Rezultate proba scrisă: detalii AICI
Actualizare 12.10.2017
Rezultate finale: detalii AICI