(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  
Luni - Vineri 8:00 - 16:00

Concurs ocupare funcţie publică de execuţie

Având în vedere prevederile art.56 lit.d, ale art.57 alin. 5  lit.b, ale art.58 alin.2 lit.b din Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si  prevederile art.20 alin.1, lit.c,  ale art.22 alin.1 si 2 ,art.26 alin.1, lit.b din H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, va solicitam  nominalizarea  unui reprezentant pentru a face parte din comisia de concurs si a unui  reprezentant pentru a face parte din comisia de solutionare a contestatiilor, în vederea organizarii concursului pentru ocuparea funcţiei publice de executie vacantă, după cum urmează :

1. INSPECTOR, cl.I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contabilitate Financiar Salarizare Buget Ordonantare CFP

a)    Conditii generale de participare : candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

b)  Conditii specifice :

– studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

– vechime in specialitatea studiilor –  5 ani

– cunostinte operare pe calculator, nivel mediu

Concursul  consta in urmatoarele etape :

–  selectia dosarelor

– proba scrisa se va sustine in data de 29.10.2014 ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Sacele;

–  interviul se va sustine in data de 31.10.2014 ora 14,00 la sediul Primariei Municipiului Sacele;

Dosarele de inscriere se pot depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului,  la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primariei Municipiului Sacele;

NOTĂ: CONCURSUL SE AMÂNĂ PENTRU ZILELE DE 12-14 NOIEMBRIE 2014. Pentru informaţii suplimentare contactaţi Biroul Resurse Umane tel.0268/276164

Acte necesare pentru inscrierea la concurs:

 1)Cazier judiciar;

2) Curriculum vitae;

3) Copie carnet de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate studiilor necesare ocuparii functiei publice;

4) Copii: BI/CI, certificat de nastere si certificat de casatorie;

5) Copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;

6) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familia al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

7) Declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;

8) Formular de inscriere la concurs (se pune la dispozitia candidatilor prin secretariatul comisiei de concurs).

 Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

 Bibliografie:

  1. Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
  4. Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordinul 1954/2005, pentru aprobarea Calsificaţiei Indicatorilor;
  6. Ordinul 1792/24.12.2002 privind pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordinul 2021/17.12.2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
  8. Ordinul nr.616/19.05.2006 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea, semnarea, depunerea, componenţa şi modul de completare a situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice în anul 2006, precum şi modelele acestora;
  9. Legea 82/1991-Legea Contabilităţii, cu modificările şi completările ulterioare;
print