Având în vedere prevederile art.56 lit.d, ale art.57 alin. 5, ale art.58 alin.2 lit.b din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată cu modificările si completările ulterioare, precum şi prevederile art.20 alin.1, lit.b, ale art.22 alin.1 si 2,art.26 alin.2 lit a, lit.b din H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările si completările ulterioare, vă solicităm nominalizarea a unui reprezentant pentru a face parte din comisia de concurs şi a unui reprezentant pentru a face parte din comisia de soluţionare a contestaţiilor, în vederea organizării concursului pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante din cadrul Direcţia Poliţia Localădin cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Săcele, după cum urmează :
1 Post Poliţist Local clasă III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Ordine si Linişte Publică
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
b) Condiţii specifice
– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
– vechime în specialitatea studiilor – 9 ani
– cunoştinţe operare pe calculator, nivel mediu
1 POST Poliţist Local clasă I, grad profesional principal din cadrul Biroului Circulaţie Rutieră
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
b) Condiţii specifice :
– studii superioare de lungă durată în domeniul ordine si siguranţa publică ,stiinţe juridice, absolvite cu diplomă de licenţa;
– vechime în specialitatea studiilor – 5 ani
– cunoştinţe operare pe calculator, nivel mediu
1 POST Poliţist Local clasă III, grad profesional principal din cadrul Biroului Circulaţie Rutieră
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice:
– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
– vechime în specialitatea studiilor – 5 ani
– cunoştinţe de operare pe calculator – medii
1 POST Poliţist Local clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Intervenţie
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice :
– studii superioare de lungă durată in domeniul ordine şi siguranţă publică, ştiinţe juridice, absolvite cu diplomă de licenţă;
– vechime in specialitatea studiilor – 1 an
– cunostinţe operare pe calculator, nivel mediu
1 POST Poliţist Local clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Intervenţie
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice:
– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
– vechime în specialitatea studiilor – 9 ani
– cunostinţe de operare pe calculator – medii
1 POST Poliţist Local clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Inspecţie Comercială
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie sa îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice :
– studii superioare de lungă durată juridice, administraţie publică,economice absolvite cu diplomă de licentă;
– vechime în specialitatea studiilor – 5 ani
– cunostinţe operare pe calculator, nivel mediu
1 POST Poliţist Local clasa III, grad profesional principal din cadrul Compartimentului cu Atribuţii pe Linie de Evidenţă
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice:
– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
– vechime în specialitatea studiilor- 5 ani
– cunostinţe de operare pe calculator – medii
1 POST Poliţist Local clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice :
– studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă cu specializare in domeniul mediului, ştiinţe juridice
– vechime in specialitatea studiilor – 1 an
– cunoştinte operare pe calculator, nivel mediu
1 POST Poliţist Local clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Disciplină in Construcţii Afişaj Stradal
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
b) Condiţii specifice :
– studii superioare de lungă durată cu specializare in domeniul construcţiilor industriale sau civile, şţiinţe juridice, absolvite cu diplomă de licenţă;
– vechime în specialitatea studiilor – 9 ani
– cunoştinţe operare pe calculator, nivel mediu
Concursul constă în urmatoarele etape :
– selecţia dosarelor
– probă sportivă se va susţine în data de 18.09.2014 ora 900 la Sala de sport din Cart.Stefan cel M are
– proba scrisă se va susţine în data de 22.09.2014 ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele
– interviul se va susţine în data de 24.09.2014 ora 14,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele .
Dosarele de înscriere se pot depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului, la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele .
Comisia de concurs :
Membrii propuşi pentru a face parte din comisia de concurs:
1.Preşedinte : Ţaruş Nicolae Romeo director executiv în cadrul Direcţiei Poliţia Locală
2.Membru: C.j.Robu Adrian şef Serviciu Public Local de Evidenţa Persoanei
3.Membru : Reprezentant ANFP
Comisia de soluţionare a contestaţiilor:
Membrii propusi pentru a face parte din comisia de soluţionare a contestaţiilor:
1. Preşedinte : C.j.Dascalu Carmen Bianca -şef Birou Contencios Administrativ
2. Membru C.j. Dinita Ardeleanu Constantin -şef Serviciu Ordine şi Linişte Publica
3. Membru: Reprezentant ANFP
Secretariatul comisiei de concurs şi soluţionare a contestaţiilor este asigurat de doamna Ursu Rodica, referent în cadrul Compartimentului Resurse Umane care nu este membru al comisiei de concurs si soluţionare a contestaţiilor.
Anexăm la prezenta, bibliografia stabilită pentru concurs .
Acte necesare pentru înscrierea la concurs :
Acte necesare pentru inscrierea la concurs , conform art.49 din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind dezvoltarea carierei functionarilor publici:
– Formular tip de inscriere ( se inmineaza de la unitate)
– Curriculum vitae
– Copia actului de identitate
– Copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
– Copia carnetului de munca sau,dupa caz, o adeverinta REVISAL care sa ateste vechimea in munca si,dupa caz ,in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice
– Cazierul judiciar
– Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate
– Declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica
– Adeverinta care atesta starea de sanatate contine , in clar , numarul , data , numele emitentului si calitatea acestuia , in formatul standard stabilita de Ministerul Sanatatii Publice.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale , care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.