(0268) 276 164  |  primaria@municipiulsacele.ro
LIVE |   Telefoane Utile |   fiipregatit.ro |  
Luni - Vineri 8:00 - 16:00

Concurs ocupare funcție publică de execuție

Primăria Municipiului Săcele, organizează concurs pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante, din cadrul aparatului de specialitate al primarului după cum urmează:

1. Inspector clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Investiții, Implementare Derulare Proiecte din Fonduri Internaționale.

Condiții de participare

a) îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici cu modificările și completările ulterioare;

b) Condiții specifice:

  • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență;
  • atestat manager proiect;
  • vechime în specialitatea studiilor 9 ani;
  • cunoștințe operare pe calculator, nivel mediu;
  • cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională, nivel mediu;

Bibliografie:

  1. Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
  4. O.U.G. 34/2006 privind  atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Programul Operațional Regional – Axe Prioritare, Regiuni de Dezvoltare, Criterii de eligibilitate;
  6. Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Legea 10/1995 privind calitatea în construcții cu modificările şi completările ulterioare;

 

2. Inspector clasa I, grad profesional principal, din cadrul Serviciului Impozite și Taxe Locale.

a) Condiții de participare și specifice

  •  îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici cu modificările și completările ulterioare;

b) Condiții specifice:

  • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență:
  • vechime în specialitatea studiilor 5 ani;
  • cunoștințe operare pe calculator, nivel mediu;

Bibliografie:

  1. Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
  4. Titlul IX ”Impozite și Taxe locale” din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal,  cu modificările şi completările ulterioare;
  5. O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală,  cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Hotărârea nr. 1050 din 1 iulie 2004 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală,  cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
  8. O.U.G. nr. 54 din 28 iunie 2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică;

 

3. Referent clasa III, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Impozite și Taxe Locale.

a) Condiții de participare:

  •  îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici cu modificările și completările ulterioare;

b) Condiții specifice:

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitatea studiilor 9 ani;
  • cunoștințe operarea pe calculator, nivel mediu;

Bibliografie:

  1. Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
  4. Titlul IX ”Impozite și Taxe locale” din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal,  cu modificările şi completările ulterioare;
  5. O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală,  cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Hotărârea nr. 1050 din 1 iulie 2004 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală,  cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;

Acte necesare în vederea înscrierii la concurs:

  • formular de înscriere tip (se înmânează la unitate);
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii și alte atestări care demonstrează efectuarea unor specializări;
  • copia Carnetului de Muncă sau după caz o adeverință REVISAL care să ateste vechimea în muncă și după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției pentru care optează;
  • adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau alte unități sanitare,  cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • declarație pe propria răspundere  sau adeverință care să ateste  că nu a desfășurat activități de poliție politică;
  • adeverința care atestă starea de sănătate conține în clar:  numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice;
  • Curriculum Vitae;
  • Cazier Judiciar;

Copii de pe actele prevăzute mai sus, legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul, de către secretarul comisie de concurs;

Concursul programat pentru data de 07.02.2014 – 09.02.2014 orele 10:00 pentru care s-a primit Ordinul Președintelui ANFP nr.48011/2014 nu a fost publicat și conform adresei de revenire la ANFP nr. 1746/16.01.2014, acesta a fost reprogramat pentru data de 27.02.2014 – 01.03.2014.

Concursul constă în următoarele etape:

  • Selecția dosarelor;
  • Proba scrisă  se va susține în data de 27.02.2014 începând cu orele 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
  • Interviul se va susține în data de 01.03.2014  începând cu orele 14:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;

 

print