Primăria Municipiului Săcele, organizează concurs pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante, din cadrul aparatului de specialitate al primarului după cum urmează:
1. Inspector clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Investiții, Implementare Derulare Proiecte din Fonduri Internaționale.
Condiții de participare
a) îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici cu modificările și completările ulterioare;
b) Condiții specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență;
- atestat manager proiect;
- vechime în specialitatea studiilor 9 ani;
- cunoștințe operare pe calculator, nivel mediu;
- cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională, nivel mediu;
Bibliografie:
- Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
- O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificările şi completările ulterioare;
- Programul Operațional Regional – Axe Prioritare, Regiuni de Dezvoltare, Criterii de eligibilitate;
- Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 10/1995 privind calitatea în construcții cu modificările şi completările ulterioare;
2. Inspector clasa I, grad profesional principal, din cadrul Serviciului Impozite și Taxe Locale.
a) Condiții de participare și specifice
- îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici cu modificările și completările ulterioare;
b) Condiții specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență:
- vechime în specialitatea studiilor 5 ani;
- cunoștințe operare pe calculator, nivel mediu;
Bibliografie:
- Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
- Titlul IX ”Impozite și Taxe locale” din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1050 din 1 iulie 2004 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 54 din 28 iunie 2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică;
3. Referent clasa III, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Impozite și Taxe Locale.
a) Condiții de participare:
- îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici cu modificările și completările ulterioare;
b) Condiții specifice:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor 9 ani;
- cunoștințe operarea pe calculator, nivel mediu;
Bibliografie:
- Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 7/2004 privind Codul de Conduită al funcţionarilor publici, republicată;
- Titlul IX ”Impozite și Taxe locale” din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1050 din 1 iulie 2004 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a O.G. nr.92/2003 privind codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.273/2006 privind Finanțele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
Acte necesare în vederea înscrierii la concurs:
- formular de înscriere tip (se înmânează la unitate);
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii și alte atestări care demonstrează efectuarea unor specializări;
- copia Carnetului de Muncă sau după caz o adeverință REVISAL care să ateste vechimea în muncă și după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției pentru care optează;
- adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau alte unități sanitare, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- declarație pe propria răspundere sau adeverință care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică;
- adeverința care atestă starea de sănătate conține în clar: numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice;
- Curriculum Vitae;
- Cazier Judiciar;
Copii de pe actele prevăzute mai sus, legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul, de către secretarul comisie de concurs;
Concursul programat pentru data de 07.02.2014 – 09.02.2014 orele 10:00 pentru care s-a primit Ordinul Președintelui ANFP nr.48011/2014 nu a fost publicat și conform adresei de revenire la ANFP nr. 1746/16.01.2014, acesta a fost reprogramat pentru data de 27.02.2014 – 01.03.2014.
Concursul constă în următoarele etape:
- Selecția dosarelor;
- Proba scrisă se va susține în data de 27.02.2014 începând cu orele 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;
- Interviul se va susține în data de 01.03.2014 începând cu orele 14:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele;