În conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria Municipiului Săcele, cu sediul în Săcele, Judeţul Braşov, Str. P-ţa Libertăţii, nr. 17 organizează concurs pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier juridic din cadrul Compartimentului Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sacele, dupa cum urmeaza:
1)Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal
a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
b) Condiţii specifice:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata
- absolvite cu diploma de licenta in stiinte juridice, specializarea drept, sau echivalenta;
- vechime in specialitatea studiilor – 5 ani
- cunostinte operare pe calculator, nivel mediu
2)Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior
a) Conditii generale de participare : candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
b) Conditii specifice :
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in stiinte juridice, specializarea drept, sau echivalenta;
- vechime in specialitatea studiilor – 9 ani
- cunostinte operare pe calculator, nivel mediu
Concursul constă în următoarele etape:
- selecţia dosarelor
- proba scrisă se va susţine în data de 21.07.2014 ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele
- interviul se va susţine în data de 23.07.2014 ora 14,00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele.
BIBLIOGRAFIE
1.Legea nr.215/2001 privind Administratia Publica Locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
2.Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
3.Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
4.Legea nr. 161/ 2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare;
5.HOTĂRÂREA nr. 611 din 4 iunie 2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
6.LEGEA nr. 554 din 2 decembrie 2004 contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
7.LEGE nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare.
8.LEGEA nr. 53 din 24 ianuarie 2003 Codul muncii,republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
9.HOTĂRÂREA nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
Acte necesare pentru inscrierea la concurs , conform art.49 din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind dezvoltarea carierei functionarilor publici:
- Formular tip de inscriere ( se inmineaza de la unitate)
- Copia actului de identitate
- Copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
- Copia carnetului de munca sau,dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si,dupa caz ,in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice
- Cazierul judiciar
- Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate
- Declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica
- Adeverinta care atesta starea de sanatate contine , in clar , numarul , data , numele emitentului si calitatea acestuia , in formatul standard stabilita de Ministerul Sanatatii Publice.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale , care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de înscriere se pot depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului, la secretariatul comisiei de concurs din cadrul Primăriei Municipiului Săcele.
Relaţii suplimentare cu privire la conţinutul dosarelor şi bibliografia stabilită pentru concurs se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane.